Csillag (magazin) - Star (magazine)

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Csillag
Csillag magazin-logo.png
Csillag magazin borító, 2008. július 14., JPG
2008. július 14-i Star borító
Tartalomvezető Dylan Howard
Kategóriák Bulvár / Pletyka
Frekvencia Heti
Teljes példányszám
(2012. június)
782,333
Első kiadás 1974 ; 47 évvel ezelőtt  ( 1974 )
Vállalat American Media Inc.
Ország Egyesült Államok
Székhelyű New York City
Nyelv angol
Weboldal www .starmagazine .com
ISSN 1052-875X

A Star egy amerikai hírességek bulvármagazinja, amelyet 1974-ben alapítottak. A magazin tulajdonosa az American Media Inc., és az AMI tartalmi igazgatója, Dylan Howard felügyeli .

Történelem

A Star- t Rupert Murdoch alapította 1974-ben, a New York-i székhellyel rendelkező National Enquirer bulvárlap versenyében . Az 1980-as évek költözött irodáit Tarrytown, NY és 1990-ben értékesített Murdoch a magazin az Enquirer " anyavállalata American Media, Inc. (Murdoch birtokolja New York Post , amely ugyan több a regionális, hírközpontú fókusz, továbbra is jelentős hírességekkel rendelkezik.)

Eredetileg egy tűzött, olcsó, szupermarket bulvár nyomtatott újságpapír , csillag volt rendkívül sikeres, de továbbra is az árnyékában a hosszabb múltra stablemate. Az Enquirer- rel együtt forgalma csökkent az olyan hírességek által vezérelt televíziós műsorok megjelenésével, mint az Entertainment Tonight és a Hard Copy .

1999-ben az AMI-t David Pecker által vezetett befektetők vásárolták meg, aki személyesen ígéretet tett arra, hogy a Star soha nem költözik át Floridába, az ország összes többi bulvárlapjának székhelyére. Peckernek azonban kevesebb, mint egy évbe telt, mire visszautasította ígéretét, és Star- t az AMI központjába , Floridába , Boca Ratonba költöztették , megosztva az épületet az Enquirer- rel és az AMI nemrégiben megszerzett The Globe , National Examiner és Sun nevével . Phil Bunton szerkesztőt leváltották a költözés előtt, amikor feldühítette Peckert azzal, hogy elmondta a New York Postnak : "Nyílt hadviselés lesz. Nem tudom, hogyan fogunk együtt dolgozni együtt. Olyan, mintha a bosnyákok , horvátok , a zsidók és az arabok ugyanazon a területen. " Gyakorlatilag az összes csillag ' s személyzet tapasztalt bulvár újságírók nem volt hajlandó, hogy a lépés délre. Négy évvel később Pecker kinevezte az Us Weekly egykori szerkesztőjét, Bonnie Fullert a lap felügyeletére, és az ő kérésére 2003 nyarán visszahelyezte New Yorkba.

A 2004 elején csillag nyert új élet váltás a hagyományos magazin formájában, egy jobb minőségű papírt, és megtagadják annak bulvár gyökerek, tegye magát a versenyt egy új fajta szórakoztató magazin jellemzi Time Inc. „s People , Fuller korábbi kiadványa, a Wenner Media's Us Weekly és a német tulajdonú magazinkiadó, a Bauer In Touch Weekly . Az oldal elrendezése azonban továbbra is bulvársajtó, a részek között szerepel a "Hét legrosszabbja", amely rámutat az előző hét legszórakoztatóbb hírességekkel kapcsolatos divatkatasztrófáira, a "Csillagok smink nélkül" rész, amely összehasonlítja a sminkkel és anélkül készült sztárok fényképeit, és „A gazdagok és híresek kései” rész, amely a plasztikai sebészet gyanús előfordulását szemlélteti előtte-utána fényképekkel.

Mivel a 2015- csillag értékesíti US $ 4,99 per probléma kedvezményes előfizetéseket változó 26-52 kérdéseket.

Viták

Star 1991-ben figyelemre méltó volt, amikor egy történetet vezetett a KISS dobosáról, Peter Criss-ről , azt állítva, hogy hajléktalanná vált, szokásos részeg volt , és a kaliforniai Santa Monica utcáin él . Valójában Criss abban az időben egészséges és boldog házasságban élt. Star ehelyett interjút készített és lefényképezett egy hajléktalan férfit, aki évek óta Criss néven szerepelt. Az igazi Peter Criss akkoriban az édesanyját gyászolta, és szomorúan vette tudomásul, hogy barátai és munkatársai úgy vélik, hogy nehéz időkbe esett.

2011-ben Katie Holmes színésznő beperelte a Star magazint rágalmazásért, miután a bulvárlap közzétett róla egy történetet, amely azt javasolta, hogy visszaéljen drogokkal. Az eredeti per 50 millió dollárért indult, de az ügyet még a bíróság elé nem rendelt pénzösszegért rendezték. A kiadó újból kinyomtatta az ügyeket, és nyilvánosan elnézést kért Holmestől, és nyilvánosságra hozta, hogy a nevén jelentős adományt fognak adni az általa választott jótékonysági szervezetnek.

A Star magazin főszerkesztője elmondta, hogy iparuk számára a márkahűség a legfontosabb hangsúly. Ennek ellenére az embereket csak a "szaftosabb kosz" érdekli, így a címlapon ott marad a legtöbb pletyka, kosz és a legnagyobb hírességekről szóló hír, hogy a közönség többet akar. A Star -t azzal vádolták, hogy nyilvánosságra hozott minden olyan hírt, amelyet bemutattak nekik, függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem. Ennek eredményeként Jennifer Aniston kijelentette, hogy "ha együttműködik az egyik magazinnal, a versenytársaik bosszúállóvá válnak és megtámadják az ügyfeleket. Nincs semmi fejjel a velük való együttműködés .... Taktikájuk az, hogy olyan káros történeteket alkossanak", ezért már nem érdekli, hogy újságírókkal beszéljen, konkrétan a Star magazinból.

Hivatkozások

Külső linkek